سر ِ ـــــــخطـــــــ بنویس

ماندنــْ ـ ـنرفتنــْ ـ ـرسیدنْ

سر ِ ـــــــخطـــــــ بنویس

ماندنــْ ـ ـنرفتنــْ ـ ـرسیدنْ

اَز اِبتدای ِ اٌفتادن،
اَز اِبتدای ِ صفر،
اَز اِبتدای ِ این همه تنهایی،
دوباره شروع خواهم شد
و این بار
تمام ِ جهان را قدم خواهم زد...

تک کاره ای که تو چندکاره اش میکنی!

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ب.ظ

من چندکاره ای نیستم،آن هم به طور همزمان.

از آنجا که وقتی گوش میکنم نمیتوانم بنویسم یا وقتی مینویسم دیگر رشته کلام از دستم در میرود.

از آن جا که وقتی امتحان دارم هیچ کار دیگری انجام نمیدهم جز معطوف کردن ذهنم به درس ها.

از آن جا که حتی نمیروم برای خودم مسواک بگیرم،امتحان دارم که آن هم برای هفته بعد است. دلیل از این قانع کننده تر!؟

ولی میدانی هر چه که باشد یادت فراموش نمیشود...

عجیب است که من ِ یک وجهی ِ یک کاره چطور درعرض تمام کارهایم یادت را بر دوش میکشم!

شاید برایت عجیب باشد اما هنوز هم گاهی کم می آورمت!



#شب_های_امتحان_نگاره


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰
مَن ...

نظرات  (۱)

۲۱ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۶ کاکتوس آبی
:)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی