سر ِ ـــــــخطـــــــ بنویس

ماندنــْ ـ ـنرفتنــْ ـ ـرسیدنْ

سر ِ ـــــــخطـــــــ بنویس

ماندنــْ ـ ـنرفتنــْ ـ ـرسیدنْ

اَز اِبتدای ِ اٌفتادن،
اَز اِبتدای ِ صفر،
اَز اِبتدای ِ این همه تنهایی،
دوباره شروع خواهم شد
و این بار
تمام ِ جهان را قدم خواهم زد...

اصن هوا یهو پاییزی شد،انگار نم ِ بارون ُ خش ِ برگا بود که پیچید تو گوشم،اونم کی!؟غروب جمعه!

رواست پاییز هنوز نیومده گرد و خاک میکنه تو دل آدم!؟

درستِ عصر تابستونی خیره شم تو سفیدی دیوار ِ روبرو و یهو ای وای که ساعت چند شد و تو از کی نشستی اینجا غرق شدی تو کجاها!؟

بقچه جمع شده ی شهریور شده تصویر جلو چشم و آینه دق!

تیک تاک ساعت شده پتک ُ تیک تاک تیک تاک تیکْـــ

ای بابا نزن یه دیقه!وایسا تورو خدا...واسه چی اینجوری این پا اون پا میکنی!

واسه پاییز ؟خب یکم شمرده تر!فکر این دل ُ نمیکنی یهو وامیسته؟

گفته بودم پاییزِ 

گفته بودم غم داره

گفته بودم غمشم میخرم...

هنوزم دلم میره واسه گرفت و گیراش،

واسه برگریزوناش

واسه غم زده هاش ،همونا که چشاشونو دوختن به سنگفرشای خیس ُ پاییزو رج میزنن...

یکم صبر کن،

خودم به موقعش ثانیه ثانیه رسیدنشُ میشمرم




#پاییز_نگاره
#رادیو_چهرازی
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۴
مَن ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی